Vetpercentage van Fara / Uitleg Vetpercentage, Spiermassa, BMI en Cal. in Rust

Uitleg Vetpercentage, Spiermassa, BMI en Cal. in Rust
GRATIS E-BOOK? KLIK HIER! http://SlankEnFitEbook.nl
Onze Nieuwste 3 DAAGSE BIKINI KUUR  http://BikiniKuur.nl              Onze Bouwstoffen Webshop: http://FaraBellinga.com/Herbalife-2
Abonneer op ons: http://SlankEnFitTV.nl
Gegarandeerd Afvallen Met Mijn Recepten! 

Slank & Fit Recepten


Slank En Fit Membership  http://afvallendoorgezondleven.nl/rondleiding-membership-ueryfaus-2348-g/                  
BLOG: http://FaraBellinga.com

VOLG MIJ: http://www.Twitter.com/FaraBellinga

“In deze video wil ik jullie uitleggen wat je allemaal kan zien aan deze vetmeting en wat vetpercentage inhoud.

Om te beginnen zal je jezelf misschien wel afvragen hoe zo’n apparaatje je vetpercentage kan meten?

Je gaat met blote voeten op de weegschaal staan en strekt je armen naar voren en pakt de meter die aan de weegschaal vast zit vast. Dan kan het apparaat voelen wat die vetpercentage precies zijn.

Als eerste zien we het vetpercentage. Dit is het belangrijkste onderdeel. Het vetpercentage mag bij de vrouw tussen de 20 en 29 zitten. Voor de mannen ligt het vetpercentage iets lager want mannen hebben minder vet. Bij mannen van de uitslag van de vetmeting tussen de 8 en 18 zitten voor een goede gezondheid.

Als je vetpercentage te laat is kan je lichaam minder goed vitamine en minerale op nemen waardoor je vatbaarder kan zijn voor verkoudheden en ziektes. Daarom is het wel belangrijk iets of wat vet te hebben. Maar te veel vet is ook erg risico vol want daar komen heel veel gezondheidsklachten bij kijken. En natuurlijk zit je dan ook niet super lekker in je vel.

Dus kom er achter wat je vetpercentage is. Soms schrik je er zelf van, want je kan namelijk niet altijd van af de buiten kant zien of er te veel vet binnen in je lichaam zit.

Als je in de risico zone zit moet er echt een knop bij je om gaan om daar wat aan te gaan doen als je jou kwaliteit van leven wilt verbeteren, want als je er niks aan doen zal het alleen maar erger worden.

Daarna kunnen we het viscerale vetgehalte zien. Dit geeft aan hoeveel vet er om onze organen zit. En dat is natuurlijk het alles belangrijkste om te weten aangezien we daar echt gevaarlijke klachten van kunnen krijgen. Je organen komen namelijk in de verdrukking te zitten met ernstige gevlogen van dien. Als je viscerale vet gehalte te hoog is, dan is meestal je normale vetgehalte ook te hoog en moet er wat gaan gebeuren wil je gezond blijven.

Daarna kunnen we zien wat onze spiermassa is. Dit is erg handig om te weten want het geeft aan hoe groot onze “moter ” van ons lichaam is. Als we meer spiermassa hebben, kan ons lichaam namelijk meer calorieën verbranden en kunnen we dus makkelijker en sneller afvallen. Klinkt logisch hé!

Bij de mannen is de gemiddelde spiermassa rond de 36 — 37 en bij de vrouwen ligt dat weer wat lager, zo grond de 29 — 30.

Het zou dus super mooi zijn als je jou vet wat te hoog is kan omzetten in meer spiermassa en dan gaat je spiermassa dus omhoog. En krijg je dus een betere “moter” of te wel vetverbranding wat erg gunstig is als je gewicht wilt verliezen en wilt afvallen.

Het is goed om te weten dat 1 kilo vet groter is dan 1 kilo spier maar het toch even veel weegt.

Het wil soms zo zijn dat als je op de weegschaal gaat staan en verwacht dat je afgevallen bent, dat niet zo is op de weegschaal. En dat terwijl je wel het gevoel hebt dat je broeken losser zitten. Nou, dat gevoel kan wel kloppen. Want als je jou vet in spieren hebt omgezet en spieren zijn net zo zwaar als vet dan zie je dat niet in de kilo’s terug maar wel in de centimeters! Want 1 kilo vet is dus groter dan 1 kilo spier. Dus hou ook altijd de centimeters bij!!!

Daarnaast is het ook goed om te weten van je BMI is, als is dit niet het belangrijkste. BMI betekend in het Engels Body Mass Index en geeft de verhouding tussen jou gewicht, lengte en leeftijd aan. Als je tussen de 20 — 25 zit heb je een gezonde en goede verhouding ( BMI)

En als laatste hebben we de calorieën in rust. Op deze vetmeting kan je zien wat jou lichaam nou precies verbrand op een dag in rust. En dat is super handig te weten. Hier kan je namelijk je eetpatroon en bewegingsactiviteiten op aanpassen door te zorgen dat je meer verbrand dan dat je eet.

Ik hoop dat jullie iets aan mijn uitleg over de vetmeting hebt gehad en er iets van opgestoken bent!

Wil jij nou weten wat bij jou de vetpercentages zijn, dan kan je altijd bij een sportschool terecht.

Of neem even contact met ons op, dan mag je op onze weegschaal staan 🙂

Vragen? Of iets anders leuks te zeggen? Dan zou ik het leuk vinden als je een reactie achter wilt laten …
Video Rating: / 5


Hoe Kan Een Weegschaal Je Vetpercentage Meten


Lees meer over Hoe kan een weegschaal je vetpercentage meten


Login

Don't have an account ? Sign Up

Register New Account

Already have an account ? Login

Reset Password

Already have an account ? Login