Hoe doe je "Lunges" | Billen versterken in 7 minuten

Hoe Doe Ik Lunges

Lunges vooruit verhogen beenkracht en flexibiliteit, versterken uw bilspieren en verbranden vet. Dit klassieke multi-gezamenlijke oefening zal vorm aan uw benen geven en de spieronevenwichtigheid herstellen. Het richt zich op verschillende spieren, met uw quads, hamstrings, kuiten, bil- en buikspieren inbegrepen. Lunge is al lang een nietje training vanwege de vele voordelen voor de gezondheid. Wanneer het goed uitgevoerd is, verbetert deze oefening uw evenwicht en coördinatie, verhoogt heupflexor flexibiliteit, en leidt tot een betere binnen stabiliteit.

P4P 7 MINUTE WORKOUT: http://goo.gl/zreq51
P4P 7 MINUTE PRO: http://goo.gl/EIvxAI Try our 7 Min App it’s FREE!
iOS
https://itunes.apple.com/us/app/p4p-7-minute-workout/id1033157610?mt=8

Android
Coming soon…

Other free 7 Min App suggest
iOS
https://itunes.apple.com/us/app/7-minute-workout/id1395795896?mt=8

Android
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.p4p.sevenmin.free


Lees meer over Hoe doe ik lunges


Login

Don't have an account ? Sign Up

Register New Account

Already have an account ? Login

Reset Password

Already have an account ? Login