Hoe doe je “Jumping jacks” | Word gespierder en verbrand calorieën in 7 minuten

“Jumping Jacks” richten zich op alle spiergroepen en verbeteren de cardiovasculaire gezondheid. Met deze gemengde oefening bewerkt u de buikspieren, de armen, de rug, de schouders, de bilspieren en de benen. U verbrandt hiermee tevens calorieën en u versnelt uw hartritme. ‘Jumping Jacks’ hebben uitgewezen dat zij stress verlichten, de bloedsomloop verbeteren en de algemene conditie opvoeren. Als u meer calorieën wilt verbranden, spring dan sneller. Als u een nieuweling bent, voer dan de bewegingen langzaam en gecontroleerd uit om letsels te vermijden. Als u gewicht wilt verliezen, uw uithoudingsvermogen op wilt voeren of spiermassa wilt opbouwen, beoefen ‘Jumping Jacks’ dan regelmatig. Deze oefening is geschikt voor zowel cardio- als krachttraining. Het is ook fantastisch om op te warmen voordat u aan gewichtheffen begint.

P4P 7 MINUTE WORKOUT: http://goo.gl/zreq51
P4P 7 MINUTE PRO: http://goo.gl/EIvxAI
Video Rating: / 5


Hoe Doe Je Jumping Jacks


Lees meer over Hoe doe je jumping jacks


Login

Don't have an account ? Sign Up

Register New Account

Already have an account ? Login

Reset Password

Already have an account ? Login