Hoe deel ik een Google Agenda? – Google Helpt

Hoe Doe Je De Puntjes Op De E

Een agenda deel je het makkelijkste op je computer. Wil je het echt op je telefoon of tablet doen, gebruik dan de browser.

Open Google Agenda in je browser (calendar.google.com) en zoek aan de linkerkant het gedeelte “Mijn agenda’s”. Je moet misschien op het menu linksboven klikken om dit uit te vouwen.

Ga met de muis naar de agenda die je wilt delen en klik op de drie puntjes, en dan “Instellingen en delen”.

Scroll naar Delen met specifieke mensen: klik op Mensen toevoegen en voeg de persoon of het e-mailadres toe en klik op Verzenden.De ontvangers zien je agenda in de lijst “Andere agenda’s” zodra ze op de link in de e-mailuitnodiging van Google Agenda klikken.

#GoogleHelpt

Hulp binnen 60 seconden!

Video Rating: / 5


Lees meer over Hoe doe je de puntjes op de e


Login

Don't have an account ? Sign Up

Register New Account

Already have an account ? Login

Reset Password

Already have an account ? Login